STORiES BECAME SOMETHiNG...

Jumaat, 27 Januari 2012

Oops!!! Barang PSI Maryam(along)Tertukar!!!

Pengalaman untuk along sendiri....

Barang PSI along tertukar!!!.Pengalaman ni yang ke berape tak tahu tetapi yang ini teruk jugak kerana barang tertukar berharga RM60 ringgit lebih.Barang mahal boleh tertukar.....-haizzz-.....
macamana boleh tertukar???

Cerita pendek dah la.Macam ni.Kakak saya hendak melihat saya untuk photostat IC dia supaya dia hendak menggunakan Baucer 1malaysia .Lalu dia meninggalkan barangannya yang telah dibayar di atas kaunter.Dalam masa yang sama,seorang lelaki berbaju putih(memanglah pakai baju takkan tak pakai pulak)datang meletakkan barangannya bersebelahan dengtan kakak saya lalu menyebabkan dia tersalah ambil barangan kakak saya. Kakak saya datang dan melihat barang orang lelaki tadi dan berkata "Sejak bila pulak aku beli syampu??".Kakak saya perasan barangan itu bukan miliknya.lalu dia memberitahu pekerja di PSI dan dia mengatakan tinggalkan saje no. tel. kakak di sini.Lelaki tu mari telefon lah kakak nanti."Namun dugaan itu tidak membuat kakakku sedih.Dalam perjalanan pulang,lelaki tu menelefon kakak saya.Kakak saya patah balik ke PSI untuk mengambil barangan tersebut


"TAMAT"

Pengalaman untuk along bukan aku kan,kan?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan